loading...

گیگ دی ال

گیگ دی ال

دزدگیر مغازه

Modir بازدید : 274 پنجشنبه 02 خرداد 1398 : 19:23 نظرات (0)

استفاده از ابزار های مختلف برای جلوگیری از خروج نا خواسته‌ی کالا ها از فروشگاه‌ ها و به طور کلی هر نوع شئ‌ای از هر مکانی، در اغلب موارد اجتناب ناپذیر است. معمولاً یک یا حتی چند نیروی انسانی قادر نخواهند بود تا حتی با نظارت دقیق، از خروج نا خواسته یا به عبارت بهتر سرقت اجناس جلوگیری کنند. به همین سبب ابزار های متنوعی مانند تگ پوشاکبرای پیشگیری از خروج ناخواسته‌ی اشیاء از یک مکان و سرقت آن‌ ها طراحی و تولید شده‌اند و هر مکان یا فروشگاه با توجه به کالا های خود از ابزار متناسب با کار خود بهره می‌گیرد. هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های محصولات دیجیتال، کتاب‌ فروشی‌ ها و کتاب‌ خانه‌ ها و … نمونه‌ هایی از اماکنی هستند که نیاز به استفاده از یک ابزار ضد سرقت خاص خود را دارند. یکی از ابزار های پر کاربرد برای پیش گیری از سرقت بسیاری از کالا ها انواع تگ آر اف است که در ادامه بیشتر با آن‌ ها آشنا خواهیم شد. کارکرد کلی تگ‌ RF برای پیش گیری از سرقت کالا ها از اماکن مختلف، بر اساس عملکرد سیستم بازشناسی با امواج رادیویی است. این سیستم به طور کلی این امکان را فراهم می‌ سازد تا ارتباطی بدون سیم بین یک شئ و یک بازخوان برقرار شود. این ارتباط به طور کلی با استفاده از سیگنال‌ های الکترونیکی و الکترو مغناطیسی برای تبادل داده بین شئ و بازخوان صورت می‌ پذیرد. تگ‌ ها همان شئ‌ای هستند که سیگنال‌ ها را برای بازخوانی، که در دزدگیر های فروشگاهی در اختیار فروشنده قرار دارد، ارسال می‌ کنند. بدین گونه چنان‌چه کالایی که تگ به آن متصل است، از گیت دزدگیر عبور کند، سیگنال‌ هایی از تگ برای بازخوان ارسال می‌ شود و بدین ترتیب بوق اخطار یا آلارم هشدار Alarm به صدا در می‌ آید

آشنایی کلی با تگ‌های ضد سرقت

با توجه به این که امروزه امنیت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است، زیرا امروزه جرم و جنایت ها چنان افزایش می یابد. پس هر دارنده ی فروشگاهی باید پیش گیری های لازم را انجام دهد. چیزی که میخواهیم یک تنظیم کلی است که موجب جذب مشتریان شما نیز است، شما با انجام این تنظیم امنیت را به مشتری ها، فروشنده ها و در کل به سرمایه ی فروشگاه خود هدیه می دهید. هنگامی که کسب و کار و تجارت شما به امنیت احتیاج دارد، تنها یک روش به تنهایی کار خواهد کرد. استفاده از ترکیب فن آوری های مختلف امنیتی و اقدامات پیشگیرانه ی شما یک محیط امن و راحت برای مشتریان و کارکنان را فراهم می کند، دانستن اینکه کسب و کار شما به خوبی محافظت می شود، یک نوع اطمنیان خاطر نسبت به سرمایه ی شما است. این اطمینان خاطر با محصولات فروشگاهی ایمن موج و از جمله محصول دزدگیر لباس حاصل خواهد شد.
درباره تگ ها و کاربرد ان ها این که تگ شئ‌ای است که معمولاً از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای اجزای مختلفی شامل بدنه‌ی تگ، سوزن نگه دارنده و فریت و خازن و سیم پیچ، برای ایجاد میدان مغناطیسی، با توجه به نوع تگ است. تگ‌ ها دارای تنوع شکل بسیاری هستند تا بتوانند به کالا های مختلف با اشکال گوناگون متصل شوند. به عنوان نمونه تگ‌ های گرد که معمولاً به انواع پوشاک وصل می‌ شوند، قابل استفاده برای برخی از کال اها مانند تلفن همراه، عینک و … نیستند و این اشیاء نیازمند تگ‌ هایی هستند که با فرم شان هم‌ خوانی داشته باشد.
انواع پرکاربرد تگ‌ از نظر شکل ظاهری شامل تگ صدفی یا شل Shell TAG، تگ گلف Golf TAG، تگ پنسیل Pencil TAG، تگ عینک Optical TAG، تگ جواهرات Jewell، تگ گریف Grift Tag و … هستند.
انواع تگ از نظر سیستم کارکرد
تگ‌ ها گذشته از شکل ظاهری، از نظر سیستم عملکرد شامل دو نوع تگ RF و AM هستند، که هر یک خصوصیات و ویژگی‌ های خود را دارد. تگ‌هایRF با گیت‌ های دزدگیر RF کارمی‌کنند و در حقیقت با این نوع گیت دزدگیر سازگار هستند. همچنین تگ‌های AM با گیت‌ های دزدگیر AM سازگاری دارند. گیت‌ های AM و همچنین تگ‌ های مورد استفاده در آن‌ ها از تکنولوژی جدید تری برخور دار هستند و می‌ توان گفت کارایی برتر مشهودی نسبت به گیت‌ هایRF دارند. ما در این نوشته بر توضیح و بررسی انواع تگ‌ های RF تمرکز خواهیم داشت تا شما عزیزان بتوانید با آشنایی کامل با این نوع تگ‌ ها و نیز گیت‌ های مرتبط با آن‌ ها، یعنی همان گیت‌ های RF و مقایسه‌ی آن‌ ها با تگ‌ ها و گیت‌ های AM با آگاهی کامل نسبت به انتخاب و خرید محصول متناسب با نیاز خود اقدام فرمایید.
تگ RF

تگ پوشاک

تگ پوشاک یکی از ابزار های لازم گیت ضد سرقت یا دزدگیر امنیتی است که در فروشگاه ها نصب می شوند، آنتن های گیت امنیتی که معمولا در درب ورودی فروشگاه نصب می شود و با رد شدن تگ پوشاک آلارم هشدار به صدا در می آید و صاحب فروشگاه یا فروشنده های فروشگاه را در جریان دزدی قرار می دهد.نام گذاری تگ ها در ابتدای ساخته شدن، توسط شرکت CENTURY انجام شد ولی به دلیل شباهت تگ ها به توپ گلف، نام آن را به Golf Tag تغییر دادند، پس از آن تگ پوشاک در کل جهان با همین نام معروف شده و در زبان فارسی به صورت تگ گلفی به کار برده می شود. جنسی که تگ ها از آن ساخته شده است، پلاستیک تزریق شده قالبی می باشد که به همراه دو قسمت تگ همراه با فریت و سیم پیچ و قسمت دیگر سوزن آن است.تگ پوشاک در دو باند فرکانسی RF و AM ساخته می شود، که تنها با گیت های هم فرکانس خود کاربرد دارند و به هشدار در می آیند. عملکرد تگ پوشاک این گونه است که با وصل کردن به پوشاک یا هر کالای دیگری از سرقت جلوگیری می کند، در فروشگاه ها تگ های پوشاک به پوشاک فروشی وصل شده و در هنگام خرید پوشاک توسط مشتری، فروشنده ان را با جداکننده ی مخصوص جدا می کند و سپس پوشاک از فروشگاه خارج می شود. اما اگر خروج پوشاک از فروشگاه بدون اطلاع فروشنده انجام شود، آنتن های گیت، که در ورودی و خروجی فروشگاه نصب شده اند، به منظور اعلام هشدار به صدا در می آیند و فروشنده را مطلع جریان سرقت می نمایند.

تگ AM و تگ RF

همان‌طور که در مقدمه گفتیم، گیت‌های ضدسرقت به سه دسته‌ی EAS، RF و AM تقسیم می‌شوند. اما یکی از موارد مهمی که هنگام خرید تگ بایستی مورد توجه قرار گیرد، این است که بایستی برای گیت AM از تگ AM و برای گیت RF از تگ RF استفاده شود. در حال حاضر گیت‌ ای ام دارای بیشترین دقت و کارایی هستند و بیشتر فروشگاه‌هایی که ارزش کالاهای موجود در آن‌ها بالاست، از این نوع گیت ضدسرقت استفاده می‌کنند. قیمت گیت AM نسبت به دیگر انوع گیت بیشتر است، اما مزایای این نوع گیت معمولاً بر این محدودیت غلبه می‌کنند. قیمت بیشتر گیت AM بر قیمت تگ AM نیز اثر گذاشته و بهای آن را نسبت به دیگر تگ‌ها بیشتر کرده است. این نکته در مورد لیبل‌های AM نیز صادق است. اما به هر صورت اگر تگ لباس دارای کیفیت قابل قبولی باشد، می‌تواند تا سال‌ها، بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه می‌توان گفت قیمت بالای تگ ای ام نیز همانند گیت AM در برابر مزایای آن ناچیز است.
تگ-مدادی-ای ام-تگ-کیف-و کفش

چگونه تگ RFباعث به صدا درآمدن آلارم دزدگیر می‌شود؟

کارکرد کلی تگ‌ RF برای پیشگیری از سرقت کالاها از اماکن مختلف، بر اساس عملکرد سیستم بازشناسی با امواج رادیویی است. این سیستم به طور کلی این امکان را فراهم می‌سازد تا ارتباطی بدون سیم بین یک شئ و یک بازخوان برقرار شود. این ارتباط به طور کلی با استفاده از سیگنال‌های الکترونیکی و الکترومغناطیسی برای تبادل داده بین شئ و بازخوان صورت می‌پذیرد. تگ‌ها همان شئ‌ای هستند که سیگنال‌ها را برای بازخوانی، که در دزدگیرهای فروشگاهی در اختیار فروشنده قرار دارد، ارسال می‌کنند. بدین گونه چنان‌چه کالایی که تگ لباس به آن متصل است، از گیت دزدگیر عبور کند، سیگنال‌هایی از تگ برای بازخوان ارسال می‌شود و بدین ترتیب بوق اخطار یا آلارم هشدار Alarm به صدا درمی‌آید.  

نحوه‌ی جدا کردن تگ RF از کالا

مسلماً تگ‌ها باید به شکلی به کالاها متصل شوند که امکان جدا کردن آن‌ها بدون دستگاه مخصوص توسط افراد غیر مجاز غیرممکن باشد. برای جدا کردن تگ‌ها به دستگاه مخصوص جداساز تگ نیاز هست. یک جداکننده‌ی تگ برای هر دو نوع تگ آر اف و AM کاربرد دارد و در واقع تگ‌ ها هر سیستمی که داشته باشند، می‌ توانند با استفاده از یک سیستم جدا کننده از کالا جدا ‌شوند. نحوه‌ی کار جداکننده‌ ی تگ RF بدین صورت است که قطعاتی که داخل محفظه‌ی جداکننده قرار می‌گیرند، باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی فوق العاده قوی‌ شده و نزدیک کردن تگ به آن باعث باز شدن تگ می‌شود. جداکننده‌ های تگ با توجه به قطعات به کار رفته در قسمت داخلی آن، می‌ توانند دارای شدت جذب قوی و ضعیف باشند. هرچه شدت میدان مغناطیس یا قدرت آهنربایی مگنت‌ ها یا آهن ربا های به کار رفته در جداکننده‌ ی تگ RF بیشتر باشد، تگ با سهولت بیشتری باز می‌ شود. جداکننده‌های تگی که دارای تعداد آهن ربای کمتر و شدت میدان مغناطیسی کمتری هستند قیمت پایین‌ تری دارند، اما باید توجه داشت که قدرت پایین‌تر این دستگاه‌ ها کار با آن‌ها را دشوار تر می‌ سازد و کارایی کمتری خواهند داشت که این شدت میدان مغناطیسی میتواند از 8000 گوس تا بیش از 12000 گوس که واحد آن Gs است داشته باشد. جداکننده‌ های تگ TAG Detacher از نظر شکل ظاهری انواع متنوعی دارند و بایستی با توجه به تگ مورد استفاده برای کالا ها، انتخاب و خریداری ‌شوند. جدا کننده‌ی تگ گلفی، جداکننده‌ی تگ پنسیل، جداکننده‌ی تگ لبه‌دار و … نمونه‌ هایی از انواع جداکننده‌ ی تگ از نظر شکل ظاهری هستند.
تگ RF

تگ بهتر است یا لیبل؟

یکی دیگر از ابزار هایی که می‌ تواند برای ارسال سیگنال به بازخوان و به صدا در آمدن صدای دزدگیر مغازهو یا دزدگیر فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد لیبل RF است. لیبل‌ ها نیز انواع و اشکال متفاوتی دارند و همانند تگ‌ ها به دو صورت RF و AM طراحی می‌ شوند. لیبل‌ های RF برای استفاده در گیت‌ های ضد سرقت RF و لیبل‌ های AM برای استفاده در گیت‌ های ضد سرقت AM کاربرد دارند. تگ‌ ها و لیبل‌ ها هر یک دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. به عنوان نمونه لیبل‌ ها دارای قیمت پایین‌ تری هستند، اما یک بار مصرف‌ اند و نمی‌ توان به دفعات از آن‌ ها استفاده کرد. این در حالی است که تگ جسم سختی است که، خصوصاً اگر دارای کیفیت بالایی باشد، می‌ تواند بارها و بار ها مورد استفاده قرار گیرد. گذشته از این مدار های داخلی تگ بزرگ‌ تر از لیبل هستند و دقت بیشتری نیز دارند. شاید بتوان گفت به طور کلی استفاده از تگ تا جای ممکن به استفاده از لیبل ترجیح داده می‌ شود. البته در مورد بسیاری از کالا ها امکان استفاده از تگ وجود ندارد و در نتیجه استفاده از لیبل تنها گزینه‌ی ممکن است.  

سخن پایانی

شرکت ایمن موج انواع متنوعی از تگ‌ ها و لیبل‌های RF و AM را با بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد. برای آگاهی از قیمت و ویژگی‌ های تگ‌ های AM و لیبل‌ های RF و AM به منو های مرتبط با این محصولات در فروشگاه اینترنتی ایمن موج مراجعه نمایید.    

کاشان و صادرات فرش

Modir بازدید : 317 پنجشنبه 02 خرداد 1398 : 19:23 نظرات (0)

تولیدات فرش کاشان

از ویژگی های فرش ماشینی کاشان می توان به داشتن سابقه چهل ساله آن، نخستین بودن در تولید و عرضه فرش و همچنین کیفیت و قیمت فرش کاشان اشاره داشت. همچنین در ادامه باید اشاره داشت که بیش از نیمی از فرش های کاشان به فرش های ماشینی تخصیص یافته و فرش کاشان سهمیه هشتاد درصدی در فرش های ماشینی کشور می باشد. شهرستان کاشان دارای بیشتر از هفتصد واحد برای تولید فرش بوده و عرضه کننده فرش ماشینی با بهترین کیفیت و قیمت و جنس در ابعاد مختلف می باشد. کارخانه فرش کاشانانواع فرش ها را در شانه و تراکم های مختلف بافت می کند. یکی از فرش هایی که درخواست زیادی از طرف مصرف کنندگان داشته استفرش 1200شانه می باشد که تراکم آن ها 3600 می باشد. با توجه به اینکه فرش های 1200 شانه از حجم نخ بیشتری در بافت آنها استفاده می شود بنابراین بسیار لطیف می باشد و همچنین نسبت به سایر فرش ها ریز بافت تر می باشد.از دیگر تولیدات کارخانه فرش کاشان ، فرش های 1000 شانه و 700 شانه می باشد . لازم به ذکر است که هرچه شانه و تراکم فرش پایین تر می آید ضخامت فرش بیشتر می شود.تراکم فرش های 1000 شانه، 3000 می باشد و تراکم فرش 700 شانه، 2550 است.  

خرید مستقیم از کاخانه در فرش کوروش

امروز با تاسیس فروشگاه های آنلاین در سراسر دنیا کار برای خریداران بسیار آسان شده زیرا با صرفه جویی در زمان و هزینه میتواند خرید خود را در زمان بسیار کم انجام بدهند. فرش کوروش با ایجاد فروشگاه آنلاین برای شما عزیزان این امکان را به وجود آورده است تا بتوانید به راحتی و با مراجعه به سایت www.bfarsh.com تمامی طرح ها را مشاهده و خرید غیر حضوری انجام بدهید. همچنین جهت خرید حضوری هم میتوانید با مراجعه به نمایشگاه فرش کوروش به آدرس تهران – تهرانپارس – خیابان 196 شرقی – بعد از چهارراه مکرم شفیعی – پلاک 78 میتوانید خرید حضوری خود را انجام دهید. صادرات فرش ماشینی کاشان امروزه به دلیل بالا بودن صادرات فرش ماشینی در ایران، کارخانه فرش کاشان نیز در این امر تلاش خود را به کار برده است تا بتواند با ارتقا سطح کیفیت فرش های خود ، بتواند فرش های خوبی را به کشورهای دیگر صادر کند. بیشترین درخواست فرش در کشورهای حوزه خلیج فارس را کشور عراق دارد. قیمت فرشماشینی کاشان باعث شده است تا جایگاه خوبی در بین مردم سایر کشورها بدست آورد. در پایان شایان ذکر است که کارخانه فرش کاشان تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر و مناسب تر فرش ماشینی با قیمت مناسب به شما عزیزان انجام میدهد. [caption id="attachment_12229" align="alignnone" width="1000"]1200 شانه نقشه بهشت آبی[/caption]  

طراحان فرش کاشان

یکی از نکات بسیار مهم در خرید فرش توجه به طرح و انتخاب نقش و طرح دلخواه مصرفه کننده محترم می باشد. در بین طراحان معاصر فرش در ايران و بصورت خاص در بین طراحان چیره دست، استاد و توانمند فرش کاشان، که هنرمند و صاحب ذوق بوده و با هنر طرّاحي فرش خود، چشم‌های بينندگان را از هرجایی در داخل و خارج از کشور به طرف خود جلب مي‌کنند مي‌توان آقایان ميرزا نصرالله صانعي (نقّاش زاده)، محمّد افسري، سيّد رضا صانعي، حسين تقديسي، محمّد صنيعي، امير کريم‌پور و عبّاس محتشم‌زاده را نام برد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه فرش کوروش که بهترین فرش‌های کاشان را با قیمت درب کارخانه می‌فروشد اقدام به خرید فرش نفیس کاشان نمایید و بدین ترتیب گوشه‌اي از زیبایی اصيل و بی‌بدیل فرش کاشان و فرش ايران را به خانه‌ برده و به اهل منزل هدیه کنید.  

فروش فرش کاشان | قیمت فرش کاشان

خرید فرش کاشانرا از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه فرش کوروش انجام دهید. بهترین قیمت فرش کاشان از متراژهای مختلف فرش، وانواع مختلف فرش مانندفرش سجاده ای کاشان، تابلوفرش و موارد مشابه را یه قیمت درب کارخانه و در شرق تهران (تهران پارس) در فروشگاه کوروش تجربه کرده و با خیالی آسوده این هنر اصیل ایرانی را به منزل ببرید. بدین ترتیب از هنر پیاده شده بر روی آن لذت ببرید. فروشگاه فرش کوروش یکی از بهترین فروشگاه‌های باسابقه و مطرحفرش کاشان در تهران می‌باشد که سال‌ها به فروش فرش کاشان اشتغال داشته است. با خاطری آسوده، با بهترین قیمت از فروشگاه فرش کوروش خرید کرده و فرش نفیس کاشان را به اهل منزل هدیه دهید.

خرید اینترنتی فرش کاشان | قیمت فرش کاشان

با رشد تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، فروشگاه فرش کوروش نیز به این نتیجه رسید که جدای از ارائه خدمات حضوری فروش محصولات نفیس فرش کاشان در تهران، بهتر است که امکان خرید آنلاین فرش را نیز برای تمامی مردم ایران فراهم نماید. با توجه به این هدف، سایت بی فرش، خدمات ارزنده‌ای به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. می‌توانید از این فروشگاه‌ها معتبر اقدام به خرید کرده و از این هنر، نهایت لذت و استفاده را ببرید. مناسب‌ترین قیمت‌های فرش کاشان را در خانه خود و از طریق اینترنت تجربه کنید و با خاطری آسوده اقدام به خرید نمایید.

طرح و نقشه‌های مورد استفاده در بافت فرش

خوشبختانه ایران یکی از کشورهای غنی ازلحاظ هنر فرش‌بافی به شمار می‌رود که پیشینه قابل‌توجهی دارد. ایرانیان به جهت ایده پردازی و خلق آثار جدید، از طرح‌ها و نقشه‌های متفاوت و ترکیب آن‌ها استفاده می­کنند. این نقشه‌ها و محیط پیرامون، منابعی برای الهام گرفتن طراحان خوش ذوق و هنرمند ایران زمین هستند. با تمام این‌ها به‌طور کلی از طرح‌های متفاوت موجود می‌توان طرح‌های مذهبی، مربوط به طبیعت مانند گل و منظره، طرح‌های اروپايي، مينياتوري، زيرپايي، حيوانات، طرح‌های تنديس و … را نام برشمرد. در هرکدام از دسته‌های مذکور، طرح‌های مختلف و خلاقیت‌های فراوانی وجود دارد. بسیاری از مجله‌ها، کتاب‌ها و سایت‌ها هم در این زمینه مشغول کسب و کار هستند و این طرح‌ها را برای استفاده و ایده پردازی به طراحان دیگر می‌فروشند. یک طراح حرفه‌ای فقط کافی است چند طرح‌ متفاوت را ببیند و ایده بگیرد تا طرح نو خلق کند. پیاده‌سازی این ایده‌ها با همکاری سایر فعالان صنعت فرش، موجب خلق آثار زیبایی مانند فرش کاشان می‌شوند. البته طبقه‌بندی انواع طرح‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. طبق این که خواستگاه طرح‌ها از کجا بوده یعنی آن نقشه طرح، در بین عشایر یا در بین طراح‌های شهری ظهور کرده به دو بخش طرح‌های ایلاتی و طرح‌های شهری طبقه‌بندی می‌شوند. گروه طرح ايلاتي از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌های ايرانی به شمار می‌رود. این طرح‌ها در بیشتر اوقات، بدون نقشه بافته می‌شده‌اند که به‌اصطلاح، ذهن بافت نامیده می‌شوند. گروه دیگر یعنی طرح‌های شهري از پیچیدگی بیشتری برخوردارند و خط‌های منحني بیشتری دارند. جهت بافت این طرح‌ها، لازم است که از نقشه استفاده شود زیرا پیچیده‌تر از طرح‌های ذهن بافت هستند. در حال حاضر از کاغذ شطرنجی میلی‌متری و همچنین برنامه‌های کامپیوتری برای طراحی نقشه استفاده می‌شود. استفاده از نقشه مزایایی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از بیشتر شدن سرعت بافت، بیشتر شدن دقت، استفاده از طرح‌های مختلف، تسهیل پیاده‌سازی طرح‌ها، تسهیل آموزش، افزایش زيبايي و یکپارچگی بافت، بهبود کيفيت و جاودان شدن طرح‌ها و نقشه‌ها. بهترین نقشه‌ها را در فروشگاه فرش کوروش و سایت بی فرش، مشاهده، انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

طراحان معاصر فرش ايران

طرح فرش ایران ترکیبی از اعتقادات، هنر، صنعت و فرهنگ اقوام ايراني است که در قرن‌های گذشته تا به حال شکل گرفته کاستی‌هایش برطرف شده و به اوج خود رسيده ‌است. کسر بزرگی از اين موفقیت، حاصل ذهن، تخیل و دست طرّاحان از گذشته با به الآن می‌باشد. طراحی فرش کاری است که تقریباً در تمام خطه پهناور ایران زمین انجام می‌شده است. بدین جهت تکنیک‌ها و فن‌های خاصی دارد که برخی از طراحان در آن‌ها چیره دست‌تر می‌باشند. اهم طراحان معاصر فرش در ایران، طراحان فرش کاشان، طراحان فرش تبريزي، طراحان فرش تهران، طراحان و نقاشان آزاد، طراحان و نقاشان شرکت فرش، طراحان فرش کرمان، طراحان فرش اصفهان و طراحان فرش مشهد می‌باشند.  

فروش ویژه فرش سجاده ای مدارس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

فرش سجاده ای مدارس توسط فرش کاشان با بیش از نیم قرن تجربه در مفروش کردن مدارس با کارنامه های درخشان مدارس استان تهران -کلیه مدارس استان البرز و……. فرش سجاده ای کاشانبا بیشترین تنوع رنگ و کیفیت در کوتاه ترین زمان با کادری مجرب و متعهد (پیگیری سریع و به موقع و هماهنگ بودن با مدیر و کارکنان مدرسه از امتیازات فرش سجاده کاشان) ضمانت کیفیت محصولات به همراه ضمانت نصب (یکی از مشکلات فرش های نمازخانه هماهنگ نبودن و خوب نصب نشدن فرش های سجاده ای هست که در فرش سجاده کاشان توسط تیم حرفه ای با بهترین حالت نصب شده که از ایجاد فاصله و حرکت فرش ها جلوگیری میشود) پایین ترین قیمت (قیمت فرش سجاده ای )به همراه بالاترین کیفیت (قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه که مهمترین گزینه برای خرید محصول برای مدارس و مدیران عزیز میباشد) امکان دیدن مدل ها از نزدیک و ارسال کارشناس به محل شما (مشکلی که بسیاری از خریداران فرش سجاده ای داشتن ندیدن فرش و سفارش دادن محصول بدون لمس کردن فرش مورد نظر بود که این مشکل توسط کارخانه رفع شد.

فرش سجاده ای کاشانفرش سجاده ای مسجد الله امام زاده حسن توسط فرش سجاده کاشان مفروش شد.

این مسجد که از مساجد قدیمی و معروف جنوب تهران میباشد با بهترین کیفیت و نخ فرش بافته شده است . رنگ انتخابی این مسجد لاکی که رنگ و جلوه ای خاصی به مسجد داده است. با توجه بهرفت وامد بالای فرش سجاده ای بهت است که خریداران در خرید فرش مسجد و نمازخانه دقت بیشتری به خرج دهند و از خرید فرش با تراکم پایین و دارای خابِ (ضخامت) کم پرهیز نمایند. باید حداقل خاب فرش سجاده ای 12 میلیمتر باشد(فرش سجاده کاشان تولید کننده بالاترین خاب فرش محرابی ). بهترین تراکم برای فرش های 500 شانه، تراکم 1000 و 1200 می باشد. البته تراکم های پایین تر مانند 800 و 900 نیز بافت میشود که ما توصیه نمی کنیم و همچنین میزان تراکم استاندارد در فرش سجاده ای 700 شانه، تراکم های 2250 و 2550 می باشند. دقت کنید که نخ فرش نمازخانه باید حتما از الیاف اکریلیک بایر آلمان (100% اکرولیک ) باشد و نیز نخ ها همگی هیت ست شده (بدون پرز) باشند. در غیر این صورت این فرش ها خیلی زود مندرس و ضعیف می گردند و ظاهر اولیه خود را از دست میدهند و موجب پشیمانی می گردند. تجربه ثابت کرده است که الیاف اکریلیک شرکت های نساجی دیگر برای فرش مسجد مناسب نمی باشند چون از مقاومت کمتری برخوردارند و پرزدهی بیشتری دارند. ضمنا فرش های بافته شده از نخ های پلی استر و BCF به هیچ وجه مناسب فرشسجاده نمی باشند حتی اگر با تراکم بالا بافته شده باشند.

فرش ماشینی کارخانه کاشان

با شنیدن کلمه فرش ، شهر کاشان و کارخانه فرش کاشان برای شما تداعی می شود. در طول یک سال در کارخانه های کاشان حدود هفتاد تا هشتاد میلیون تخت فرش تولید می شود که بیش از نیمی از نیاز کشور در زمینع فرش را تامین میکند که همین موضوع ، ایران را به یکی از برترین و بهترین کشورها در تامین فرش در جهان کرده است این موضوع به تایید وزارت صنعت هم رسیده است . در ادامه به اهمیت شهر کاشان در تولید انبوه فرش در کشور و نقش این شهر در صادرات فرش به کل دنیا اشاره می کنیم.

نحوه بافت فرش ماشینی کاشان

همانطور که گفته شد تولید بیش از نیمی از تولیدات فرش کشور در شهر کاشان انجام می شود به همین دلیل نزدیک به هفتاد درصد ماشین بافت های فرش ماشینی در کاشان واقع می باشد. در ادامه ویژگی های فرش ماشینی کاشان می توان به داشتن سابقه چهل ساله فرش ماشینی کاشان ، نخستین بودن در تولید و عرضه فرش ماشینی اشاره داشت. همچنین در ادامه باید اشاره داشت که بیش از نیمی از فرش های کاشان به فرش های ماشینی تخصیص یافته وفرش کاشان دارای سهمیه پنجاه درصدی در فرش های ماشینی کشور می باشد. شهرستان کاشان دارای بیشتر از هفتصد واحد برای تولید فرش بوده و عرضه کننده فرش ماشینی با بهترین کیفیت و قیمت و جنس در ابعاد مختلف می باشد.

کاشان و صادرات فرش

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو اهمیت صادرات اجناس غیر نفتی ، کاشان توانسته است با صادرات فرش ماشینی تولید شده در این شهر یکی از شهرهای اصلی در حوزه صادرات غیر نفتی در کشور می باشد. طی دو سال گذشته ایران با حجم بالای صادرات فرش ماشینی مخصوصا به شرق آسیا و کشور چین از این لحاظ رتبه اول را به خود اختصاص داده است که از نقش پر رنگ کارخانجات فرش کاشان دراین امر به راحتی نمیتوان گذشت.

قالیشویی در زعفرانیه

Modir بازدید : 235 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398 : 23:11 نظرات (0)

قالیشویی در زعفرانیه

به گزارش خبرگذاری فردا نیوز که به شرح زیر است:

قالیشویی در زعفرانیه از گذشته های بسیار دور رواج داشته است و افرادی با در دست داشتن ابزارهای مخصوص قالیشویی به درب خانه ها می آمده اند و قالی ها را شستشو می دادند. اما امروزه که شهرها و محله ها بزرگتر شده اند و اکثر منازل آپارتمانی شده اند، عملیات شستشوی قالی با مشکل مواجه شده است و دیگر در خیابان ها و کوچه ها نمی توان قالی را شستشو داد. قالیشویی در زعفرانیه نیز بر این اساس پیشرفت کرده است و امروزه توسط کارگاه های مختلف و با دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. قالیشویی در زعفرانیه با اصول و قواعدی به همراه است که مسلماً پیرو درخواست ها و نیازهای مردم ساکن این منطقه از تهران می باشد. از آنجایی که منطقه زعفرانیه در تهران یک منطقه کوهپایه ای می باشد و اکثر ساختمان های این منطقه به صورت آپارتمانی می باشند، پس فرآیند قالیشویی باید در منطقه ای انجام پذیرد که پسماندهای آب و فاضلاب ناشی از شستشو به خوبی دفع شود. همچنین فرآیند شستشوی قالی در این مناطق نباید بیشتر از دو روز به طول بیانجامد. گاهی اوقات دیده می شود که با وجود ترافیک بالا و حجم کاری زیاد، قالیشویی ها، قالی های شستشو شده را در همان مدت زمان تحویل می دهند.



اصول اولیه قالیشویی در زعفرانیه

قالیشویی در زعفرانیه بر اساس اصول اولیه ای انجام می شود که بر اساس نیازها و فرهنگ مردم این منطقه پایه ریزی شده است. منطقه زعفرانیه یک منطقه در شمال شهر تهران و در منطقه شمیران می باشد. اکثر افراد حاضر در این منطقه گران قیمت از شهر تهران، قالی های قیمتی و گرانبهایی دارند که شستشوی آنها با روش های معمولی کمی دشوار است. در نظر بگیرید که یک قالیچه دستباف با تراکم پایین که شاید بیش از سیصد سال قدمت دارد، در دستگاه های اتوماتیک قالیشویی دچار آسیب دیدگی می شود و این آسیب دیدگی با هیچ وسیله ای قابل جبران نمی باشد. پس اکثر مواقع شستشوی قالی ها توسط دست انسان و با استفاده از فرشه های مخصوصی انجام می شود که البته فرآیند خشک کردن قالی برای کارگاه های قالیشویی در زعفرانیه با دیگر کارگاه ها کمی متفاوت است. قالی های گرانقیمت این منطقه باید توسط آفتاب خشک شوند که البته در مناطق کوهستانی تابش آفتاب زیاد در دسترس نمی باشد. پس خشک کردن قالی ها توسط دستگاه های بخارکش می باشد که در محیطی تمیز و بهداشتی ین فرآیند انجام می شود.



خدماتی همچون ترمیم قالی ها نیز در کارگاه های قالیشویی در زعفرانیه انجام می شود. این فرآیند برای ترمیم کیفیت از دست رفته قالی ها پس از شستشو یا رفع پارگی و رفوگری قالی ها انجام می شود. ممکن است که قالی ها پس از چندین مرحله شستشو، دچار پارگی شوند یا رنگ آنها در یک منطقه دچار آسیب شود که با عملیات ترمیم قالی در قالیشویی های مخصوص و با نظر کارشناسان و افراد با تجربه، این آسیب دیدگی به خوبی برطرف می شود و هیچ دغدغه ای در زمینه گسترش آن آسیب برای مشتریان به وجود نخواهد آمد.

آدرس سایت : www.carpetkardan.com

شماره تماس : 22056784

تور کیش یا تور مشهد

Modir بازدید : 260 یکشنبه 26 اسفند 1397 : 21:16 نظرات (0)

تور کیش یا تور مشهد

 

انتخاب مقصد سفر برای افرادی که دوست دارند از تعطیلات خود برای یک سفر مناسب استفاده کنند  همیشه کار ساده ای نیست . برای نمونه مسافران زیادی وجود دارند که برای یک سفر داخلی خوب بین انتخاب تور کیش و یا تور مشهد تردید دارند .

از این رو در این مقاله سعی میکنیم برخی از ویژگیهای این دو مقصد را بررسی نماییم تا کار برای انتخاب این دسته از مسافرین کمی ساده تر گردد

 

 

 

 

برخی از جاذبه های کیش :

 

باغ وحش پارک آهوان جزیره کیش

 

این باغ وحش زیبا یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره به شمار می رود. حیوانات مختلفی از قبیل شیر، روباه، آهو، شغال، میمون های سنجابی، گوزن و اسب و ... در این پارک نگهداری می شوند. یکی از جاذبه های این باغ حش، وجود آهوانی است که آزادانه در اینجا زندگی می کنند. هم چنین قطاری در این پارک قرار دارد که گردشگران و مسافران تور کیش را به نقاط مختلف این بوستان زیبا می برد. دیدن آهوان آزاد و فضای سرسبز و زیبای این باغ وحش آرامش خاصی به بازدیدکنندگان می دهد. . ضمنا اگرشما  نگران هزینه های سفر خود از جمله هزینه های بلیط کیش  و رزرو هتل هستید پیشنهاد خوب این است که از تورهای لحظه آخری استفاده نمایید . تور لحظه آخری کیش  معمولا اندکی زمانی پیش از پرواز توسط آژانسهای مسافرتی ارائه میشود و نکته جالب اینکه گاهی قیمت این تورها 50 در صد پایینتر از قیمت حالت عادی است .

 

 

کشتی یونانی

 مالکیت این کشتی به ایران، یونان و انگلستان مربوط می شود و اواسط سال 1345 به گل نشسته است. این کشتی اسامی مختلفی داشته و یکی از اسامی خارجی آن امپایر تروپت و از اسامی ایرانی می توان کوروش پارسی و همدان را نام برد. درزمانی که این کشتی به گل نشست، تلاش زیادی برای کشیدن آن کردند ولی موفق نشدند پس تصمیم گرفتند که کشتی را رها کنند. هنوز علت به گل  نشستن این کشتی مشخص نیست. این کشتی بزرگ متاسفانه بر اثر گذشت زمان بسیار فرسوده شده است ولی هنوز یکی از جاذبه های جزیزه کیش به حساب می آید و سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این کشتی به جزیره کیش سفر می کنند. شاید به واسطه همین دیدنیهای بکر هم باشد که خیلی از گردشگران داخلی تور کیش را به تورهای مشابهی مانند تور دبی ترجیح میدهند  ، دیدنیهایی مانند این کشتی زیبا که البته باید برای نگهداری از آن بیشتر کوشید .دیدن این کشتی وسط دریای نیلگون خلیج فارس زیباترین منظره را پدید می آورد. اگر علاقه زیادی به عکاسی دارید، کشتی یونانی بهترین سوژه است، البته ممکن است در سایت ها عکس هایی از داخل کشتی دیده باشید ولی شما به هیچ وجه نمی توانید به آنجا بروید و این عکس ها توسط غواصان حرفه ایی گرفته شده است. پیشنهاد می کنم هنگام غروب آفتاب به کشتی یونانی بروید تا شاهد زیباترین مناظر در طول عمرتان باشید. هم چنین  در کنار کشتی یونانی، تفریحاتی را برای گردشگران به وجود آورده اند مثلا می توانید با پرداخت هزینه، شتر سواری را در کنار ساحل تجربه کنید، هم چنین وجود پارک ساحلی در نزدیکی کشتی یونانی یک امتیاز محسوب می شود و می توانید علاوه بر گذراندن اوقات خوش در این پارک ساحلی از دیدن کشتی یونانی لذت ببرید. پیشنهاد می کنم تا دیر نشده کشتی یونانی را ببینید زیرا معلوم نیست که تا چه مدت این کشتی فرسوده بتواند دوام بیاورد و هر لحظه ممکن است، غرق شود.

 

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی در قرن نهم هجری در کنترل پرتغالی ها بوده و این جزیره مرکز فعالیت های بازرگانی و تاسیسات لشکری آنها واقع شده بود ولی امروزه فقط بخشی از ویرانه های دهکده پرتغالی و دژ دفاعیشان باقی مانده است. این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود. جمعیت این جزیره  بسیار کم و 191 نفر است و سن اکثر افراد بومی بالای 40 سال است و تجارت آنها ماهیگیری است. چند سال پیش حتی امکانات رفاهی مانند آب آشامیدنی و برق نداشتند ولی خوشبختانه چند سالی است که دولت آب و برق در اختیار آنها قرار داده و حتی خاک این منطقه حاصلخیر نبوده و خاک مناسب برای رشد گیاهان از شهر های دیگر به این جزیره آورده شده است. تیر ماه سال گذشته بندر و فرودگاه هندورابی تاسیس شده است. برای رفت و آمد به این جزیره هم مسیر دریایی و هم مسیر هوایی وجود دارد که البته فعلا مسیر دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. از آثار باستانی این جزیره، یک روستای تخریب شده به نام الدورات و الصرات  را می توان نام برد.  ابتدا بومیان  برای بازدید کردن گردشگران از جزیره مقاومت نشان می دادند و حتی اطراف منطقه دیوار بتونی کشیده بودند ولی خوشبختانه به دلیل اینکه دولت امکانات رفاهی در اختیار آنها قرار داد، بلاخره بومیان اجازه بازدید از جزیره را دادند ولی ممکن است اگر به بازدید این جزیره بروید، آنها در خانه هایشان بمانند. این منطقه بکر است و هیچ ساخت و سازی درون آن انجام نشده تا بافت جزیره حفظ شود ولی فقط برای گردشگران، رستوران و 3 نوع چادر ایرانی، عربی و ایتالیاییدر نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان می توانند شب را در این چادر ها سپری کنند. حتما به رستوران این جزیره بروید و از منوی غذایی، غذای مخصوص جزیره که ماهی قطب نام دارد را سفارش بدهید. این غذا بسیار خوشمزه است و به شیوه سنتی بومیان این منطقه درست شده است. در این جزیره فقط یک مدرسه وجود دارد که تا مقطع ابتدایی است و اگر بومیان قصد ادامه تحصیل داشته باشند باید از جزیره خارج شوند. احتمالا تا سال آینده امکانات تفریحی شامل جت اسکی، قایق سواری و حتی غواصی به این منطقه منتقل می شود. در آینده  ممکن است تور کیش، شامل 4 روز جزیره کیش و 3 روز جزیره هندورابی شود. یکی از شگفتی های این جزیره آب این منطقه است که از تمیزترین و زلال ترین آب های جهان محسوب می شود. خب اگه شما هم برای تعطیلات نوروز به فکر بازدید از این جزیره رویایی افتادید پیشنهاد میکنیم همین الان بلیط کیش نوروز را رزرو کنید پیش از اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات  به قیمت ها افزایش بیابد.

شهر کاریز

شهر کاریز یکی از مکان های گردشگری و تاریخی جزیره کیش به شمار می رود. مجمومه کاریز شامل مسیرهای زیرزمینی است که برای هدایت آب ایجاد شده اند. در ابتدا این شهر مورد توجه گردشگران نبود ولی به علت آب شیرین و هوای خنک مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت و امروزه یکی از جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود.این امکان در این شهر وجود دارد که بتوانید در مسیر آب حرکت کنید.

درخت لور

یکی از جاذبه های جزیره کیش درخت همیشه سبز لور است. اگر به روستای حریره رفتید، حتما این درخت بزرگ را مشاهده می کنید. ظاهر عجیب و تنومند این درخت توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. ریشه های زیاد این درخت ظاهری شگفت انگیز به آن داده است. بومیان این جزیره این درخت را مقدس میدانند به همین دلیل پارچه هایی را به درخت گره زدند تا آرزوهایشان برآورده شود. با این همه زیبایی وجاذبه طبیعی همین الان برای رزرو آنلاینتور کیش دست به کار شوید .آژانس مسافرتی چهارفصل  این امکان رو برای شما فراهم میکنه تا به راحتی بتونید تور خودتون رو به صورت آنلاین در سایت آژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net  رزرو کنید . همچنین چنانچه پرسشی در خصوص تورهای مسافرتی از کارشناسان آژانس چهارفصل  داشتید میتوانید از طریق ایمیل info@chaharfasl.netمطرح نمایید تا کارشناسان مربوطه در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال نمایند.

 

تفریحات آبی

یکی از تفریحات جالب جزیره کیش جت اسکی است، می توانید با ده دقیقه آموزش یک جت اسکی کرایه کنید و در دریای نیلگون خلیج فارس ساعات خوشی را سپری کنید. یکی دیگر از تفریحات لذت بخش پاراسل است، به این صورت که شما سوار بر چتر شده و توسط یک قایق کشیده می شوید و به آسمان می روید و می توانید از بالا از مناظر اطراف لذت ببرید. تیوپ هایی هم  برای کرایه هست که توسط یک قایق به سرعت کشیده می شود که هیجان واقعی را با آن تجربه  می کنید. اسکوتر دریایی که از هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره کیش محسوب می شود که با کمک مربی به عمق دریا می روید و از دیدن دنیای زیر آب لذت میبرید.

 

اما در مورد تور مشهد

کدام هتل ها بهترین انتخاب برای اقامت در مشهد هستند؟ قیمت هتل های مشهد در تعطیلات نوروز چگونه است ؟ با هواپیما سفر کنیم یا قطار؟
سفر با خودرو شخصی بهتر است یا خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی؟ اقامت در خانه های اجاره ای بهتر است یا رزرو هتل؟


 
شور و شوق زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) یکی از مهمترین دلایل انتخاب تور مشهد است؛ اما چه جاذبه ها و دلایل دیگری برای سفر مشهد وجود دارد؟ مراکز خرید، جاذبه های طبیعی، بناهای تاریخی، پارک های تفریحی و پارک آبی و هتل لوکس و لاکچری، این شهر را به یکی از مدرین ترین و پر بازدید ترین کلان شهر های ایران تبدیل کرده است.


 
سفر با خودروی شخصی در تعطیلات نوروزی ویژگی های خاص خودش را دارد و همیشه خاطره ساز است ولی برای ساکنان شهر هایی که فاصله زیادی با مشهد دارند قطعا سفر با هواپیما، قطار یا اتوبوس بهتر است زیرا مسافرت طولانی با خودرو شخصی میتواند کمی خسته کننده باشد.
اما خرید تور مشهد از آژانس های مسافرتی و سایت های رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل میتواند هزینه های بیشتری داشته باشد ولی اگر توانایی پرداخت آن را داشته باشید بهترین انتخاب است.


 
بهترین هتل های مشهد
هتل های مشهد به دو نوع هتل های لوکس و گران قیمت و هتل های معمولی ارزان قیمت دسته بندی می شوند.
از جمله هتل های لوکس و گران قیمت در شهر مشهد می توان به هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل ایران مشهد و... اشاره کرد. از هتل های ارزان قیمت جهت اقامت مسافران تور ارزان مشهد می توان به هتل تهران، هتل رضا، هتل بارانا، هتل توکل، هتل فیروزه توس و... اشاره کرد.
بهترین توصیه این است که برای بررسی قیمت تور مشهد به وب سایت آٓژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net مراجعه کنید.


 

بهترین مراکز خرید مشهد


از نظر بسیاری از مسافران مشهد بهترین فعالیت بعد از زیارت مرقد امام رضا، گشت و گذار در مراکز خرید مشهد و خرید سوغاتی و صنایع دستی است. مشهد مملو از بازار های قدیمی و مراکز خرید مدرن است. از بهترین مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید مشهد، مرکز تجاری الماس شرق، مرکز خرید آلمان، مشهد مال، مرکز خرید خورشید، مرکز خرید کاسپین مد و... اشاره کرد.


 
مراکز تفریحی و گردشگری مشهد


قطعا حرم امام رضا (ع) مهم ترین جاذبه گردشگری و یکی از مراکز مذهبی مهم و پر بازدید در ایران است. اما مشهد جاذبه های تاریخی و گردشگری دیگری نیز دارد که از مهم ترین ان ها می توان به ارامگاه فردوسی و و نادر شاه اشاره کرد که از مهم ترین ابنیه تاریخی مشهد هستند.

 

منبع : سایت آژانس مسافرتی چهارفصل chaharfasl.net

بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

Modir بازدید : 417 چهارشنبه 21 شهریور 1397 : 14:53 نظرات (0)

لاوین مووی دانلود فیلم و سریال

اگر شما هم از اون دسته آدم هایی هستین که روزانه سریال های جدید و فیلم های بروز سینما رو دنبال میکنید حتما اسم لاوین مووی رو با ادرس wWw.LavinMovie.org شنیدین.

لاوین مووی یک سایت دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم است که کیفیت کار بالایی نسیبت به سایر سایت های همکارش دارد. اگر تا به حال به این سایت مراجعه نکردین حتما یک بار بازدید کنید، مطمعنا دست خالی بر نمیگردین. اما اگه به کیفیت اهمیت میدین و دوست دارین فیلم ها و سریال ها رو با بهترین کیفیت مشاهده کنید باید لاوین مووی رو همیشه دنبال کنید چون همیشه یک سورپرایز جدید داره!

یکی از جدیدترین فیلم هایی که به تازگی منتشر شده و دارای ریت imdb بالایی هم هست و شاید نامزد اسکار هم بشه دانلود فیلم Avengers: Infinity War 2018 یا دانلود فیلم Deadpool 2 2018 هست که میتونید این فیلم زیبا رو با بهترین کیفیت از لاوین مووی دریافت کنید. تفاوت لاوین مووی با سایر سایت های مشابه، تنوع کیفیت، سرعت دانلود بالا به دلیل استفاده از سرور های داخلی، بروز بودن و پاسخگو بودن عوامل این سایت و ارائه زیرنویس های اختصاصی و … هست.

انتقام‌جویان ماروِل (به انگلیسی: Marvel’s The Avengers) (همچنین شناخته شده با نام گردهمایی انتقام‌جویان مارول در انگلستان و ایرلند) یا به اختصار انتقام‌جویان فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه آمریکایی است که توسط شرکت‌های مارول استودیوز و والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۱۲ ساخته شده‌است.۱ این فیلم بر اساس سری کتاب‌های کامیک انتقام‌جویان بوده و ششمین کار مستقل استدیوی مارول می‌باشد. جاس ویدون نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده داشته و بازیگرانی از جمله کریس ایوانز رابرت داونی جونیور، مارک رافالو، کریس همسورف، اسکارلت جوهانسون، و ساموئل ال. جکسون در آن بازی کرده‌اند.

نمایش افتتاحیه انتقام‌جویان در ۱۱ آوریل ۲۰۱۲ در سینمای ال کپتین هالیوود، کالیفرنیا برگزار شد و در هفته‌های اول نمایش، بسیاری از رکوردهای فروش گیشه را شکست. انتقام‌جویان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما است. دنبالهٔ این فیلم، انتقام‌جویان: عصر اولتران در ۱ مه ۲۰۱۵ اکران شد. دو دنبالهٔ دیگر، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و فیلم بدون نام انتقام‌جویان به ترتیب در ۴ مهٔ ۲۰۱۸ و ۳ مهٔ ۲۰۱۹ به نمایش درخواهند آمد.

 

همچنین لاوین مووی در تلگرام و اینستاگرام هر دو به آی دی @LavinMovie فعالیت میکنه که با دنبال کردنش میتونید از جدیدترین اخبار فیلم و دانلود سریال مطلع بشین. کنسل یا تمدید شدن سریال ها، تاریخ اکران فیلم های پر طرفدار و از همه مهمتر با خبر کردن شما از فیلم ها و سریال های جدید و با کیفیت در سایت از جمله این موارد هستن. ادرس ثابت و همیشگی لاوین مووی مرجع دانلود فیلم wWw.LavinMovie.Net هست که در صورت بروز هر گونه مشکل میتونید به اون مراجعه کنید.

معرفی آلبوم محسن چاوشی بنام ابراهیم

Modir بازدید : 395 سه شنبه 20 شهریور 1397 : 18:11 نظرات (0)

آلبوم محسن چاوشی ابراهیم

معرفی آلبوم ابراهیم

پس از مدت زمان طولانی و حاشیه های فراوان طبق اخبار پیش آمده آخرین آلبوم محسن چاوشی یازدهم شهریور 1397 منتشر شد. آلبوم ابراهیم که پیش تر در موضوع کسب مجوز به مشکل خورده بود، سرانجام موفق به دریافت مجوز شد و حالا آن را برای دانلود آماده کرده ایم. اما بیایید قبل از دانلود با آقای خاص و خواننده محبوب این روزهای موسیقی ایران بیشتر آشنا شویم.

محسن چاوشی کیست؟

محسن چاوشی حسینی متولد مرداد 1358 در خرمشهر است. او اصالتی کردتبار دارد. پدر او کارمند شرکت نفت بود به همین دلیل خانواده آن ها به خرمشهر مهاجرت کرده بودند و اینطور محسن در این شهر متولد شده است. او فرزند پنجم خانواده است و دارای دو خواهر و سه برادر دارد. وقتی جنگ شروع شد خانواده آن ها به کرمانشاه و بعد تهران مهاجرت کردند. او دیپلم حسابداری دارد و بعد از اتمام دوره سربازی، در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده است. کار او با آلبوم نفرین در همان سال به طور جدی آغاز شد و تاکنون بیش از 150 قطعه موسیقی از وی شنیده ایم. چاوشی تاکنون در 17 آلبوم مختلف حضور داشته که این بین هشت آلبوم رسمی، پنج آلبوم غیررسمی و چند آلبوم دیگر به طور گروهی بوده اند. از معروف ترین همکاری های چاوشی می توان به آلبوم موسیقی فیلم سنتوری و همکاری با داریوش مهرجویی اشاره کرد که آن هم با حاشیه های بسیاری همراه شد. او در سال های اخیر خواننده آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد بوده است که مورد توجه قرار گرفت.

چاوشی برخلاف سایر خوانندگان تاکنون کنسرت رسمی برگزار نکرده و این شایعات زیادی را در مورد جنس صدای او به وجود آورده است. برای مثال شهرام آذر (سندی) در صحبتی که بسیار معروف شد، به طور کل چاوشی را رد کرد و گفت صدای او کامپیوتری است. چاوشی بی کیفیت بودن کنسرت های داخلی را علت کنسرت ندادنش اعلام کرده و گفته که اگر بحث اجرا باشد، می تواند بهتر از هر خواننده ای اجرا کند.

خبر ممنوع الفعالیتی محسن چاوشی در تاریخ 1397/3/8 بخاطر انتشار قطعه خوزستان با ترانه ای از حسین صفا در سالروز آزادی خرمشهر در حالی در فضای مجازی مطرح شد که خود او این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که این خبر صحت ندارد و او میتواند به راحتی و با مجوزهای لازم به کار خود ادامه دهد.
آلبوم ابراهیم

بنا بر اخبار، چاوشی یک سال (مرداد 96) پیش آلبوم ابراهیم را جهت دریافت مجوز به ارشاد ارائه داده و کار صدور مجوز به درازا کشید. کار به جایی رسید که خواننده محبوب، تهدید کرد که آلبوم را به صورت غیرقانونی منتشر می کند تا بار دیگر پس از حدود یک دهه، به خوانندگان زیرزمینی بپیوندد. همه ی ترانه ها و موسیقی های این آلبوم سروده حسین صفاست که همکاری های او و چاوشی معمولا موفقیت آمیز بوده است. در حواشی آلبوم ابراهیم محسن چاوشی خبر هایی مبنی بر اصلاحیه پنج قطعه از این آلبوم منتشر شد. اصلاحیه هایی که گویا محسن چاوشی حاضر به انجام آن ها نشده بود. همزمان با آهنگ خوزستان و این مسائل؛ خبر تا جایی پیش رفت که حتی شایعه شد محسن چاوشی ممنوع الکار شده است. البته رئیس واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد خبر ممنوع الکاری محسن چاوشی را تکذیب کرد. محسن چاوشی در این آلبوم فرم جدید از موسیقی را تجربه کرده است.

حتی او به نوعی با یک تهدید واضح، جدال با مسئولان ارشاد را در این بین به سطحی جدید رساند و در یک پست اینستاگرامی نوشت:“وقتی خونه ات کوچیک شد عوضش کن، وقتی محله ات خسته ات کرد عوضش کن، وقتی شهر، کشورت خفه ات کرد عوضش کن.” تهدیدی که به نظر جواب داد. بیست و چهارم مرداد 97 سرانجام خبر دریافت مجوز آلبوم ابراهیم صادر شد و حالا باید منتظر شنیدن ترانه های جدید چاوشی به صورت قانونی باشیم.

قطعه های جنجال ساز

دو ترانه به نام های «تو در مسافت بارانی» و «ما بزرگ و نادانیم» هستند که از کتاب شعر «منجنیق» حسین صفا، انتخاب شده اند. دو ترانه ای که بیشتر متهم به ترانه های اروتیک هستند تا ترانه های اجتماعی و سیاسی. متن این دو ترانه و ترانه های دیگر را در زیر می بینید:

 

تو در مسافت بارانی

و غم درشکه ای از اشک است

و اشک شیهه کوتاهی

من و تو آخورمان مرگ است

از این درشکه بیا پایین

تو نیز شیهه بکش گاهی

زمین گرد چه می خواهد

به جز به گرد تو چرخیدن

سپس به سوی تو غلتیدن

سپس به پای تو افتادن

توان این همه در من نیست

مرا ببخش اگر ماهی

آهای بینی سربالا

از این درشکه بیا پایین

به من بچسب همین الان

مرا ببوس همین حالا

که زندگی دو سه نخ کام است

و عمر سرفه کوتاهی

همیشه هرگزم از نیلی

همیشه قرمزم از سیلی

و گاهی از همه قرمزتر

و گاهی از همه هرگزتر

مرا ببخش اگر هرگز

مرا ببخش اگر گاهی

منم که لک لک غمگینی

به روی دودکشت هستم

منم که ماهی دریا

بلند موی مشت هستم

منم که طعمه قلابم

مرا شکار کن ای ماهی

منم شکار شکارم کن

سپس ببوس و بچرخانم

سپس بچرخ و ببوسانم

سپس چه کار، چه کارم کن

چه کار، هرچه تو می خواهی است

بخواه آن چه که می خواهی

من و تو اول مان آه است

اگر که آخرمان مرگ است

من و تو خواهرمان آه است

اگر برادرمان مرگ است

عجول باش اگر مرگی

عمیق باش اگر آهی

رسول حرف زدن با من

برای مومن اندوهم

تو سرپناه ترین غاری

امام گوش به من دادن

برای راز نگهداری

تو سر به مهر ترین چاهی

بتاز گله اکسیژن

و راه مالرویی چیزی

به سمت پنجره پیدا کن

هوای حبس نفس گیر است

بتاخت قفل مرا وا کن

بتاز ای که پر از راهی

منی که از تو نمی افتم

به اسب تشنگی ات گفتم

در این مسافت طولانی

تو در شفاعت بارانی

و غم درشکه ای از ابر است

و ابر شیهه کوتاهی

ما بزرگ و نادانیم

مثل گاو می نوشیم

مرتعی سرابی را

قطعی است و می دانیم

گریه غرق خواهد کرد

اسب های آبی را

هم درشت و غمگینیم

هم سیاه و بدبینیم

هم برای آبادی

قطره ای نمی باریم

هم نگه نمی داریم

حرمت خرابی را

شب که می شود خوابیم

صبح و ظهر هم خوابیم

عصر هم که تا شب خواب

شب دوباره تا شب خواب

توی خواب می بینیم

روز آفتابی را

خوب… خوب و خوشبختیم

خشک و سفت و سرسختیم

ما در اوج تنهایی

چون زنان هرجایی

خوب خوب می دانیم

راه دوست یابی را

گاو اسب انسانیم

حافظان و عارفانیم

حامیان زن هستیم

بندگان تن هستیم

پاس پاس می داریم

عشق رختخوابی را

علم در نور دیده

ساختار پیچیده

جاهلان فهمیده

ما ربات ها روزی

درک می کنیم آیا؟

فهم اکتسابی را

مفلسیم در خوردن

ممسکیم در مردن

ما که از خسیسان

و جمله کاسه لیسانیم

ترک می کنیم آیا

این گدامآبی را

ما که ایم جنگلبان

ما چه ایم جنگلبان

کرم ها دورویی ها

قلب ها گلابی ها

کرم ها درو کردند

جنگل گلابی را

از اساس استادیم

در جناس استادیم

فاضلیم در دانش

فاضلیم در خوانش

ارج می نهیم اما

شعر فاضلابی را

رخت بخت پوشیدیم

مثل گاو نوشیدیم

مثل اسب کوشیدیم

مثل اشک جوشیدیم

گریه غرق کرد آنگاه

اسب های آبی را

ببر بنام خداوندت

چه حکمتیست در این مُردن

در عاشقانه ترین مُردن

و مغز را به فضا بردن

و گریه را به خلاء بردن

چه حکمتیست که در آغاز

نگاه من به سرانجام است

بِبُر به نام خداوندت

که لطف خنجر ابراهیم

به تیز بودن احکام است

نبخش مرتکبانت را

تو حکم واجب الاجرایی

و عشق جوخه ی اعدام است

به دستِ آه بسوزانم

که شعله ور شدنم دود است

کفن به سرفه بپوشانم

که سر به سر بدنم دود است

و نخ به نخ دهنم دود است

غمت غلیظ ترین کام است

و نخ به نخ دهنم دود است

غمت غلیظ ترین کام است

نگاهِ من به سرانجام است

سرنگ ها همگان قرمز

و رنگ ها همگان قرمز

سماعِ مولویان قرمز

جهان کَران به کَران قرمز

که نقشی از رُژ گلگونت

هنوز بر لب این جام است

بگو ستاره ی دردانه

در انزوای رصدخانه

کدام کوزه شکست آن روز

که با گذشتن نه صد سال

هنوز حلقه ی دستانش

به دورِ گردن خیام است؟

هنوز حلقه ی دستانش

به دورِ گردن خیام است؟

ببین چقدر اسیرم من

چنان بکُش که پس از مُردن

هزار بار بمیرم من

دسیسه های تو میبینی؟

وریدِ پاکِ امیرم من

که در تدارکِ حمّام است

چه حکمتیست در این مُردن

در عاشقانه ترین مُردن

و مغز را به فضا بردن

و گریه را به خلاء بردن

چه حکمتیست که در آغاز

نگاه من به سرانجام است

چه حکمتیست که در آغاز

نگاه من به سرانجام است

در آستانه پیری

در آستانه یِ پیری ، گلایه از شبِ دنیا

بد است مردِ حسابی ، به احترام دیازپام

بدون غصه و بوسه ، تلاش کن که بخوابی

تو مثلِ برده ی خانه ، وبالِ گردن روزی

کسی نگفت نباید ، که از نهاد بسوزی

تو آفتاب نبودی ، که بی دریغ بتابی

چه اسب ها که درونت ، به اهتزاز درامد

به شِیهه عُمرِ گلویت ، کشان کشان به سر آمد

تو را که بست به گاری ، که روز مزد عذابی

لگد زدند به شیری که صبر غرش او بود

شکست یوزپلنگی ، که رام و آینه خو بود

و از فراز دهانی ، سقوط کرد عقابی

دلیر ماندی و نان را ، به خون زدی که نمیری

به هرزه پا ندواندی

از این دوندگی آخر چه میرسد به جماعت

جز آخوری و طنابی

شناسه عالمی اما ، شناسنامه نداری

و دائم الغمی اما ، خودت ادامه نداری

غرور منقطع النسل ، عماره سازِ خرابی

تو برگزیده نبودی ، قبول کن که نبودی

قبول کن که رسولی ، بدونِ معجزه هستی

بلند مسئله هستی ، ولی بدونِ کتابی

دریچه ای که تپید و ، جهان کوچک ما را

به نور خوان گرفتست ، بیا و زنده شو ای ماه

که مثلِ فاتحه هر شب ، بر این دریچه بتابی

هزار ماهیِ تنها ، فدایِ آبی دریا

هزار بسته مسکن ، فدایِ این غم برنا

هزار گَله ی درنا ، فدایِ وسعت آبی

گلایه از شب کوچک ، ولِک به شیوه ی کودک

پس از حزن مبارک ، شبت بلند غمت نیز

غمت بخیر شبت نیز ، شب است مردِ حسابی

همراه خاک

همراه خاک اره ، تف می کنم طعمِ

بیدار بودن را

با سرفه ام در خواب ، حس می کنم دردِ

نجّار بودن را

از نردبان بودن ، بسیار غمگینم

از آسمان بودن ، بسیار غمگینم

تمرین کنم باید ، دیوار بودن را

چون فوجِ ماهی ها ، در نفت میمیرم

دریای آلوده ، دارد به آرامی

کم می کند از من ، بسیار بودن را

وقتی نمیمیرم ، هم دردسر سازم

هم دست و پا گیرم

اما به هر تقدیر ، باید تحمل کرد

سَربار بودن را

وقتی نمیمیرم ، هم دردسر سازم

هم دست و پا گیرم

اما به هر تقدیر ، باید تحمل کرد

سَربار بودن را

در سینه ام بم ها ، با کوهی از غم ها

پیوسته لرزیدند

پس دفنِ خود کردم ، همراه آدم ها

جاندار بودن را

روزی اگر زاغی ، روباه را بلعید

جای تاسف نیست

هیهات اگر روزی ، صابون بیاموزد

مکّار بودن را

بیرون تراویده است ، از گورِ من بهرام

از کوزه ام خیام ، از مستی ام حافظ

سر مشق میگیرد ، هوشیار بودن را

وقتی نمیمیرم ، هم دردسر سازم

هم دست و پا گیرم

اما به هر تقدیر ، باید تحمل کرد

سَربار بودن را

وقتی نمیمیرم ، هم دردسر سازم

هم دست و پا گیرم

اما به هر تقدیر ، باید تحمل کرد

سَربار بودن را

ای ماه مهر

مادر مداد قرمزِ من کو

کو لقمه های نان و پنیرم

آخر چگونه بیست بگیرم

وقتی که دست های فقیرم

فردایِ درس آن همه باید

در جست و جوی کار بمیرند

ای ماه مهر زهر هلاهل

باز آ که زنگ های ثلاثه

روزی هزار بار بمیرند

تا کودکان به وقتِ دبستان

از ترس امتحان نهایی

با نمره یِ چهار بمیرند

ای ماهِ مهر ماه بد اخلاق

با ایده های محکم و خلاق

ما را بزن به خط کِشی از چوب

ما را بزن به تَرکه ی مرطوب

تا در درونِ کودکِ دیروز

مردانِ بی شمار بمیرند

مادر مداد قرمزِ من کو

کو لقمه های نان و پنیرم

آخر چگونه بیست بگیرم

وقتی که دست های فقیرم

فردایِ درس آن همه باید

در جست و جوی کار بمیرند

دل بادبادک ایست حصیری

آهی که نظر دلِ ما را

تا اوج میبَرد به اسیری

با هر نخ بریده شهید

دل های رفته را بگذارید

در اوج افتخار بمیرند

در این کلاس هایِ رُفوزه

لای کتاب هایِ عجوزه

ما چیستیم بر درِ کوزه؟

سقایِ علم دست بجنبان

تا گوش های تشنه به دستِ

چک های آب دار بمیرند

روزی هزار بار بگو آب

روزی هزار بار بگو نان

مادر مرا ببر به دبستان

تا رویِ شاخه های جوانم

گنجشک های توی دهانم

روزی هزار بار بمیرند

مادر مداد قرمزِ من کو

کو لقمه های نان و پنیرم

آخر چگونه بیست بگیرم

وقتی که دست های فقیرم

فردایِ درس آن همه باید

در جست و جوی کار بمیرند

جهان فاسد مردم را

جهان فاسد مردم را ، بریز دور و در این دوری

به عطر نافه یِ خود خو کن

کمین بگیر جهانت را ، سپس شکارچیانت را

به تیرِ معجزه آهو کن

مفصل اند زمستان ها ، و برف نسخه ی خوبی نیست

برای سرفه ی گلدان ها ، گلی نمانده خودت گُل باش

تو را بکار و شکوفا شو ، تو را بچین و تو را بو کن

دلم دف است نیستان ها ، نگاهِ صوفی ناخوانا

جهان پریشی مولانا ، دهان پریشیِ مولانا

تو خوانگاه منی با من ، بچرخ و یاحق و یا هو کن

شب است یک تنه زیبا شو ، و چند ماه شکیبا شو

سپس مرا متولد کن ، بتاب رویِ شبم دریا

و جوجه اردک زشتم را ، به زیر بال و پرت قو کن

کسی نمیشنود ما را ، اگر که رویِ سخن داری

و درد حرف زدن داری ، اگر دهانِ خودت هستی

اگر زبان خودت هستی ، به گوش هایِ خودت رو کن

دو تا بریده یِ از شانه ، دو تا خجول دو دیوانه

منم دو دست که میخواهم ، بغل بگیرمت ای جنگل

تفقدی نظری چیزی ، به این دو ساقه یِ کم رو کن

مسم که پخش و پلا هستم ، دچار درد و بلا هستم

تو عادلی که طلا هستی ، به کیمیای مساواتت

تو را بدل به خودت اما ، مرا بدل به ترازو کن

تو را ببوس که لب هایت ،هنوز طعمِ عسل دارد

تو را بخواه که آغوشت ،هنوز میلِ به بغل دارد

تو را بکار و شکوفا شو ، تو را بچین و تو را بو کن

برای دانلود آهنگ و آلبوم بیشتر از این خواننده به قسمت آهنگ جدید سایت اس موزیک مراجعه کنید

قدیمی ترین هتل مشهد

Modir بازدید : 450 دوشنبه 12 شهریور 1397 : 16:41 نظرات (0)
قدیمی ترین هتل مشهد

سفر به شهر مشهد می‌تواند جزو بهترین و خاطره‌انگیز ترین سفرها باشد. هر کسی که به سفرهای زیارتی علاقه‌مند است، می‌تواند در کنار خانواده و دوستان به شهر مقدس مشهد سفر کند و لحظات خوشی را در حرم امام رضا (ع) ثبت و ماندگار کند. شهر مشهد دومین کلان شهر ایران با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر است. این شهر علاوه بر وجود با برکت حرم حضرت رضا (ع) دارای مناطق مختلف گردشگری، تفریحی، تاریخی و دیدنی است. به دلیل استقبال زیاد مسافران از تور مشهدو سفرهای متعددی که به مشهد انجام می‌شود، در این شهر هتل‌ها و محل‌های اقامتی فراوانی تاسیس شده است. هر ساله حدود بیست و هفت میلیون سفر به شهر مشهد انجام می‌شود. برای برخی‌ها هزینه سفر فاکتوری مهم و تاثیرگذار است. برای حل این مساله می‌توان از تور ارزان مشهد استفاده کرد. با رزرو تور مشهد لحظه آخری می‌توان علاوه بر قیمت مناسب تور، از کیفیت خدمات‌دهی مطلوب آن نیز بهره برد. در این قسمت، اطلاعات کامل و جامعی در مورد تاریخی ترین هتل مشهددر اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

صحبت از اماکن تاریخی و قدیمی مشهد شد. در این پست می‌خواهیم به یکی از زیباترین و جالب‌ترین بناهای قدیمی شهر مشهد بپردازیم. شاید نام هتل پارس مشهد را شنیده باشید. این هتل قدیمی‌ترین و به قولی اولین هتلی بود که در مشهد ساخته شد. بنای این هتل به سبک روسی و توسط یک معمار روس در سال 1316 ایجاد گردید. اولین مالک این هتل قدیمی و زیبا، فردی یهودی به نام “امین اف” بوده است. چند سال پس از ساخت این هتل، این بنا به آقای مجاور توسی که پدر آقای توسی، ریاست فعلی هتل فروخته می‌شود. در سال 1320 با آمدن روس‌ها به ایران، این بنا به آن‌ها واگذار شد و تاکنون اقدام خاصی در جهت حفظ و ثبت و مرمت آن انجام نشده است. از ویژگی‌های این هتل، پذیرایی از میهمانان در قالب روش‌های غربی است و این که نخستین هتل مشهد و تاریخی‌ترین آن‌ها می‌باشد. بنای هتل پارس مشهد، از لحاظ نوع معماری در نوع خود منحصر به فرد و جالب است. این بنا به لحاظ معماری، متقارن است. از لحاظ ابعاد و اندازه، پلان موقعیت بنا و قرارگیری آن در مسیر خیابان امام خمینی و هم چنین مشرف بودن به کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف، هم چنین تزئینات به کار رفته در نمای اضلاع جانبی آن از قبیل آجر کاری و نقش برجسته‌های جالب توجه با خمیر آجر پخته و زیر زمین آن که به صورت چایخانه است، دارای کاشی‌کاری و معرق‌کاری‌های زیبا و جالب می‌باشد.

این هتل قدیمی در خیابان امام خمینی 16 واقع شده است و از نظر ظاهری آن می‌توان به در شیشه‌ای سکوریت اشاره کرد. ساختمان این بنا دارای دو طبقه و یک زیرزمین است. در ورودی زیرزمین، چوبی و قدیمی و دارای دو ردیف طاق جناغی که بر بالای آن نصب شده، تزئین گردیده است. پس از ورود به زیرزمین، پله‌ها ما را به مسیری پایین هدایت می‌کند که در بین راه و نیمه پله‌ها یک پاگرد وجود دارد. در انتهای پلکان ورودی، هنوز تنور قدیمی آن وجود دارد. همه این فضاها سنتی است، در مقابل فضای جدیدی ایجاد شده است که اخیرا ساخته شده و به صورت نوسازی برای این مکان به شمار می‌رود. در نمای موجود در طبقه دوم، پنجره‌های فلزی جایگزین شده که به جای پنجره‌های چوبی قدیمی ایجاد گردیده است. این هتل یکی از نقاط دیدنی و تاریخی شهر مشهد به شمار می‌رود. علاوه بر این مکان دیدنی، شهر مقدس مشهد دارای نقاط دیدنی و گردشگری، مذهبی و تاریخی بسیار دیگری است که موجب شده هر ساله مسافران و گردشگران زیادی به این کلان شهر سفر کنند. برای مشاهده دیگر نقاط دیدنی در مشهد، به سایت چوبین مراجعه کنید.

خودباور، آموزش مهارت های زندگی بهتر برای ایرانیان

Modir بازدید : 447 سه شنبه 23 خرداد 1396 : 19:01 نظرات (0)

خودباور، آموزش مهارت های زندگی بهتر برای ایرانیان گروه مشاورین خودباور با هدف بهبود زندگی ایرانیان در سال 1395 خورشیدی تاسیس گردید. فعالیت های این مجموعه اما به صورت غیر رسمی از سال 1393 در قالب کارگاه های حضوری با موضوع عزت نفس چیست و چگونه باید عزت نفسمان را افزایش دهیم برگزار می ‌شد. تا امروز موفقیت های بسیار بزرگی توسط شاگردان این مجموعه کسب شده که نشان دهنده کیفیت خدمات و مسئولیت پذیری مدیران این موسسه است. خودباور برترین وبسایت آموزشی کشور خودباور با هدف بهبود مستمر زندگی ایرانیان موفق به کسب برترین رتبه در میان وبسایت های آموزشی کشور که در مزنیه موفقیت فعالیت دارند گردیده است. شایان ذکر است شرکت در نمایشگاه ها و مسابقات مختلفی که در سراسر ایران دایر هستند موجب گسترش فعالیت های این مجموعه و یافتن دوستان و همراهان وفادار و ارزش آفرین شده است. گروه مشاورین خودباور با هدف جلب رضایت و اعتماد مصرف کنندگان آموزشی طرحی با عنوان بازگشت پول در صورت عدم رضایت از محصولات را اجرا کرد که به سرعت در میان سایرین نیز رواج یافت. مجموعه خودباور در صنعت آموزش موفقیت و مهارت های زندگی بهتر بسیار پیشرو و قابل تحسین و احترام است. گستردگی محصولات مجموعه مشاورین خودباور از کارگاه های حضوری گرفته تا دوره های آنلاین و دی وی دی و کتاب چاپی و الکترونیکی همگی محتوایی با کیفیت مثال زدنی را در اختیار مخاطب قرار خواهند داد. در مجموعه خودباور با استفاده از مجرب ترین روانشناسان و مدرسین موفقیت دنیا سعی بر ارائه مطالبی بی همتا و کاربردی برای هموطنان عزمان است که شکر خدا تا به امروز در این امر موفق بوده اند. امروز داشتن انتخاب درست برای آموزش دیدن در زمینه مهارت های زندگی نیازمند صرف وقت و تلاش بسیاری استو. نباید به کسانی که پشت مدارک تحصیلی قایم شده اند زود اطمینان کرد. امروز دوره دوره‌ی توانایی است و کسانی صلاحیت آموزش یک مطلب را دارند که انجام دهنده آن هستن و فقط حرف نمی‌زنند. در این مجموعه این امر به خوبیو با کیفیت بالا میسر شده تا هموطنان عزیز بتوانند از افرادی که سالها در یک زمینه تجربه و فعالیت تخصصی داشته اند آموزش های سطح اول را دیافت کنند. اپلیکیشن خودباور، اندروید و IOS را هم می‌توانید در گوگل پلی و اپ استور به راحتی و به‌صورت رایگان دانلود کنید. وجود پشتیبانی 24 ساعته در تمام شبانه‌روز، بعد از خرید و در طول آموزش نیز کمک می‌کند تا کاربران با خیال راحت تر بتوانند از محتوای آموزه ها لذت ببرند. خودباور در مناسبت‌های خاص، تخفیف‌های مختلفی هم برای همراهانش در نظر می‌گیرد؛ این روزها هم که فصل آموزش است؛ می‌توانید با مراجعه به سایت خوباور یا عضویت در کانال تلگرام خودباور از خبرهای داغ و تخفیف‌ها باخبر شوید. در کنار خوش‌گذرانی‌های همیشگی، سعی کنید با تکرار جملات تاکیدی مثبت نیز روند موفقیت و دستیابی به اهدافتان را سرعت ببخشید. شاد و سربلند و پیروز باشید.

آرامگاه خیام به جمع برترین‌ها پیوست

Modir بازدید : 471 چهارشنبه 04 فروردین 1395 : 13:30 نظرات (0)

در ادامه سلسله نشست‌های «یکصد معمار، یکصد انتخاب» آثار شاخص معماری دیگری معرفی شدند و نام «آرامگاه خیام» نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، ساختمان حافظیه (اقامتگاه سران) در کنج جنوبی سعدآباد اثر حسین شیخ زین‌الدین اولین اثر معرفی‌شده این نشست بود، که توسط حسین ناصری ارائه شد. پس از آن، عمارت افشاریان در کرمانشاه اثر رسول نجفیان توسط داریوش زمانی معرفی شد.

در این نشست که 19 اسفندماه در باغ - موزه قصر برگزار شد، یکی از آخرین کارهای معمار نوگرای درگذشته ایران - وارتان آوانسیان - یعنی ساختمان بانک سپه اصفهان نیز توسط مهدی فروغمند اعرابی انتخاب و ارائه شد. ترانه یلدا نیز کتابخانه مرکزی اصفهان اثر محمدرضا قانعی را معرفی و محمدرضا حایری با برشمردن ویژگی‌هایی آرامگاه خیام در نیشابور اثر هوشنگ سیحون، آن را به‌عنوان اثر برگزیده‌اش انتخاب کرد.

مدرسه فیروز بهرام اثر میرزاجعفر معمارباشی آخرین اثر معرفی‌شده در ششمین نشست بود که توسط خوبچهر کشاورزی ارائه شد.

همچنین در حاشیه ششمین نشست این پروژه، برنامه «کتاب برای کتاب» کلید خورد که برنامه‌ای با هدف تدارک ملزومات چاپ کتاب «یکصد معمار، یکصد انتخاب» است. به گفته بهروز مرباغی - مدیر این پروژه - نشست هفتم «یکصد معمار، یکصد انتخاب» ٢٢ اردیبهشت ١٣٩۵ برگزار خواهد شد.

تا کنون و در شش نشست برگزارشده از این رویداد، ۵۴ اثر برتر به انتخاب کارشناسان معرفی شده‌اند.

انجمن مفاخر معماری ایران با اجرای پروژه «یک‌صد معمار، یک‌صد انتخاب» قصد دارد 100 اثر را از میان آثار ساخته‌شده در 60 سال اخیر توسط 100 معمار شناخته‌شده ایرانی معرفی کند. این پروژه با برگزاری نشست‌هایی اجرا می‌شود که در هر نشست، معماران نام‌آشنای ایرانی هر کدام بنای انتخابی خود را با بیان توضیحات و با استناد به مبانی نظری معرفی می‌کنند و در نهایت، 100 بنای منتخب معماران، در کتابی مستند و علمی منتشر می‌شود تا در فضای علمی و دانشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 3,201
  • بازدید کلی : 33,674
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین